Urologija

Riješite se upalnih bolesti mokraćnih kanala

Urološka ambulanta nalazi se u sklopu Poliklinike HELP, te uspješno djeluje već dugi niz godina. Ističemo se individualnim pristupo pacijentu te učinkovitošću zbog suradnje sa ostalim odjelima u sklopu Poliklinike. Najčešće tegobe zbog kojih nam se pacijenti obraćaju jesu: upala prostate, poremećaji mokrenja, upalne bolesti mokraćnih puteva i kroničknih uroloških problema.

Suvremeni dijagnostički postupci i individualni pristup svakom pacijentu

Vjerujemo da ranim otkrivanjem i prevencijom urogenitalnih bolesti koje zahvaćaju i mušku i žensku populaciju možemo pravilno pristupiti njihovu liječenju. Pravovremeni pregled i točno postavljena dijagnoza olakšati će liječenje, te spriječiti neželjene posljedice i komplikacije. Naš vrhunski tim specijalista urologije, obavlja određenu vrstu pregleda, ovisno o vašim simptomima i potrebama.

Kontaktirajte nas i zatražite termin konzultacija nekog od naših specijalista. Dogovorite pregled u vrlo kratkom roku, kojim ćete utvrditi eventualnu dijagnozu, te odrediti najbolji način liječenja. Uz stručan i profesionalan tim, svaka dijagnoza postaje lakša.

Urološka ambulanta Poliklinike Help obuhvaća:

specijalistički pregledi

urološki ultrazvuk