Interna medicina

Brzi i pouzdani internistički pregledi

Interna medicina grana je medicine koja se bavi dijagnosticiranjem bolesti unutarnjih organa ljudskog organizma te je posvećena njihovu liječenju. Internističkom bi se pregledu svaka odrasla osoba trebala podvrgnuti barem jednom godišnje ili ovisno o tegobama. Posebnost je pristupa Poliklinike HELP opcija konzultacijskog pregleda prije planiranja dijagnostičkih postupaka. Koristimo najpristupačnije mogućnosti liječenja kako bi naši pacijenti dobili najbolju uslugu, stoga se s povjerenjem obratite našem stručnom timu.

Iskusni lječnici na području opće medicine

Interna medicina Poliklinike HELP obuhvaća pregled liječnika specijalista interne medicine, koji tijekom prvog razgovora od pacijenta uzima detaljne podatke o prijašnjim bolestima, obiteljskim bolestima te razlogu dolaska. Potom liječnik utvrđuje opće stanje pacijenta putem inspekcije, palpacije, perkusije i auskultacije.

Sastavni dijelovi pregleda interne medicine uključuju i pregled kože, vidljive sluznice, limfnih čvorova, krvnih žila i mjerenje krvnog tlaka. Po završetku pregleda i razgovora s pacijentom, doktor interne medicine u dogovoru s pacijentom odlučit će o daljnim potrebnim pretragama ili pregledima.

Kontaktirajte nas i zatražite termin konzultacija nekog od naših specijalista. Dogovorite pregled u vrlo kratkom roku, kojim ćete utvrditi eventualnu dijagnozu te odrediti najbolji način liječenja. Uz stručan i profesionalan tim, svaka dijagnoza postaje lakša.

Internistička ambulanta Poliklinike HELP obuhvaća:

Kardiologija

Kardiologija se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti srca. I najmanja se slabost organa srca značajnim reprekusijama može odraziti na naše tijelo. U Poliklinici HELP nudimo najnovije postupke terapije kardioloških bolesnika, a naši kardiolozi pružit će vam najbolju moguću skrb i liječenje.

Pregled kardiologa

UZV srca i pregled kardiologa

Kontrolni pregled kardiologa

UZV srca, EKG i pregled kardiologa

Konzultacije

Holter tlaka

Holter EKG-a

Holter i pregled kardiologa

EKG s očitanjem

Kontrola pace makera

Gastroenterologija

Gastroenterologija se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti probavnog trakta. Naše gastroenterološke usluge specijalizirane su za prevenciju i dijagnozu te liječenje bolesti, koje uključuju: želudac, jednjak, tanko i debelo crijevo, jetru, žučni kamenac te gušteraču. Zahvaljujući razvoju dijagnostike, bolesti probavnog trakta mogu se brzo otkriti i učinkovito liječiti. Naš tim nudi stručnost u općoj gastroenterologiji te smo od pregleda do završnog procesa liječenja posvećeni pružanju najbolje moguće skrbi i liječenja.

Pripremu za kolonoskopiju pogledajte ovdje.

Pregled gastroenterologa i UZV trbuha

Totalna kolonoskopija

Uključujući retrogradnu ileoskopiju u anesteziji

Kontrolni pregled gastroenterologa i UZV

liječenje ulkusa

Uključujući totalnu kolonoskopija s retrogradnom ileoskopijom u anesteziji

Drugo mišljenje

Biopsija probavnog trakta kod endoskopije

Ezofago-gastro-duodenoskopija

Uključujući uzimanjem uzorka za H.Pylori infekcije

Evakuacija ascitesa

Ezofago-gastro-duodenoskopija

Uključujući uzimanjem uzorka za H.Pylori infekcije u anesteziji

Endokrinologija

Endokrinologija se bavi žlijezdama koje u ljudskom organizmu proizvode hormone, odnosno dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti žlijezda s unutrašnjim lučenjem. U navedene probleme spadaju: poremećaj rada štitnjače, poremećaji rasta, hipoglikemija, hiperglikemija, hipotireoza, hipertireoza, osteoporoza, tumor hipofize, sindrom policističnih jajnika i ostali poremećaji hormonalnog statusa. Naš tim endokrinologa posebno je obučen kako bi postavio dijagnozu bolesti povezane s hormonalnim žlijezdama.

Najčešće endokrinološke bolesti koje liječimo jesu: poremećaj štitnjače, dijabetes tipa 1 i 2, gozajnost i metabolizam, zdravlje muškaraca (neplodnost, nizak testosteron) i zdravlje žena (menopauza, neplodnost).

Pregled endokrinologa i dijabetologa

Kontrolni pregled endokrinologa i dijabetologa i UZV

Kontrolni pregled endokrinologa i dijabetologa

Konzultacije